Future Corner

bday's coming up

Kategori: Allmänt

Efter en snabbvesit förvandlades till både kaffe och kycklingrulle är ju nu tillbaka i lägenheten. Jag känner att kvällar där man inte behöver göra nått utan bara sitta och prata på lite om allt och ingenting är riktigt behövligt emellanåt, speciellt när det är mat och kaffe med i bilden. Love it!
Nu när jag gått igenom kylan kommer jag hoppa in i en varm dusch och starta tevatten så det är klart i god tills jag kommer ut ur duschen. Jag ska nämligen bara mysa för resten av kvällen och räkna ner till morgondagen. Det har jag kanske inte nämt, men jag fyller nämligen 24 imorgon. 24 fucking jävla år på denna jord. Det känns riktigt konstigt att måsta medge att man är vuxen, speciellt när man har den levnadssituationen jag befinner mig i just nu. Dock känns det skönt att jag äntligen insätt att jag vill ha ändring på det hela. Visst att det har tagit 24 år att komma fram till det, but who cares bitches? 
Cross your fingers, xoxo.
Kommentera inlägget här: