Future Corner

birthday appetizers

Kategori: Allmänt

Efter att ha påbörjat flera inlägg hos mor och far men på något sätt blivit avbruten mitt i allt och timmarna har bara flygit iväg så sitter jag nu på sängkanten i lägenheten igen. Det har vart en bra födelsedag med några presenter, some food och bara myspys. Det började med att mamma kom och hämtade mig strax innan 16. Jag blev ganska surprised by that med tanke på att dom sa i telefon att dom inte skulle komma förens senare men who gives a shit. Sen när jag kom dit satte jag mig och kikade runt på telefonen, myste med katten och bara kände mig som en 10 åring all over again. Helt plötsligt kom mamma med första överaskningen vilket var lite appatizers som bestod av nachos med köttfärs och smält ost och även en tallrik med något annat jag inte riktigt vet vad jag ska kalla det. Riktigt mysigt! Min familj och vänner vet att jag inte riktigt gillar överaskningar så de höll överaskningarna så minnimala som bara möjligt. 
Efter dessa små appatizers blev det typ en timme av matkoma där alla satt i varsin soffa och hoppades på att liemannen skulle kört ihjäl sig istället för att hitta oss. Soon enough var det dags för middag som bestod av mammas egna hopkok som vi i familjen reffererar till "God sås". Supergott verkligen. Sen fick jag några presenter med, hallelu! 
Det jag fick var ett armband och ett biokort av mina syskon, en slant av mormor och sist men inte minst 20000 flygpoäng av mamma och pappa. Kan inte säga annat än att jag är nöjd.
Och nu sitter jag som sagt här igen utan att veta vad som egentligen kommer hända resten av min födelsedag. You never know. 
Cross your fingers, xoxo.
 
Kommentera inlägget här: