Future Corner

birthday breakfast

Kategori: Allmänt

Visst att det är långt ifrån morgon, men visst är det väll mysigt när någon bjuder på mysfrukost! Jag har kännt hela dagen att jag haft lite ångest men när man fick i sig lite frukost blev det verkligen betydligt bättre! Det som bjöds på var nybrygt kaffe, färskpressad appelsinjuice, leverpastej macka med gurka och en ost och skink macka med grönsaker. Verkligen ingenting speciellt men jag kände att det här året kanske blir lite bra iallafall. Dock har jag lärt mig att man aldrig ska säga att något kommer bli bra. Then you just fuck it up.
(null)
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och hämta upp mg så ska jag åka dit och bli lite uppvaktad. Det känns som om man är 10 år gammal igen just nu. Om det är något jag älskar så är det öppna paket. Jag skiter fullständigt i vad som är i så länge det är inslaget! So here I am, 24 years old. Cross your fingers, xoxo.
Kommentera inlägget här: