Future Corner

day 10

Kategori: Allmänt

Hello and sorry för den dåliga uppdateringen igår! Här sitter jag nu på sängkanten och funderar över mina beslut här i livet. Somliga har vart bra, somliga dåliga och somliga helt jävla fucking dumma. Men just nu vet jag att jag gjorde ett bra beslut att åka på weekend. Som sagt så sitter jag på sängkanten, på hotellet och ska snart ner och äta frukost. Gårdagen bestod av alla möjliga roligheter. Det började med shopping på hög nivå. Ned hög nivå så menar jag att jag kollade på medan mitt sällskap shoppade med tanke på att jag är fattig som en kyrkråtta. Sen när vi kom till hotellet var det inte mer än att byta om för att då hitta något att äta. Vi hittade av misstag världens godaste asiatiska resturang, med buffé! Amen hallelu! 
(null)
Efter det var det tillbaka en sväng till hotellet för att fixa till sig. Vi hade bestämt date med en kompis som är härifrån staden.
Kvällen fortsatte med en massa olika roligheter. Allt från lite alkohol till roligt sällskap till bowling. Jag vill inte skryta, men jag vann bowlingen. Många av er kanske tänker "big fucking whop" men det är en fruktansvärt big deal när jag vinner någon som involverar någon form av motorik! 
(null)
När natten började närma sig sitt slut typ så gick vi som standard till McDonalds och köpte en jävla massa skit som sedan inte åts upp, även det standard. Sen blev det en massa funderingar av livet tills jag somnade. 
Jag hade en fruktansvärt rolig och mysig tid igår, verkligen!  Nu är det dags att äta upp sin frukost eftersom jag har skrivit on the road. Hoppas day 10 blir lika rolig som day 9. Cross your fingers, xoxo.
Kommentera inlägget här: