Future Corner

day 11

Kategori: Allmänt

Godkväll! Efter en näst intill felfri helg i grannstaden så känns det riktigt skönt att vara hemma igen. Det har inte blivit så mycket skrivande här men det har verkligen vart fullt upp hela helgen. Gårdagen så vaknade vi tidigt, gick på stan, Ikea och en massa andra olika ställen. Riktigt mysigt! Sedan på kvällen gjorde vi en favorit i repris som gick mest ut på att ha trevligt med bowling och trevligt sällskap. Mysigaste på hela gårdagen var utan tvekan då vi gick ner till hotellbaren, snackade lite skit och tog ett glas mousserande vin. Jag brukar för det mesta inte tycka det är vidare gott med mousserat men den där sorten var riktigt god!
(null)
Idag blev det en tidig morgon. Enda anledningen till att jag klev upp så tidigt som jag gjorde var därför jag har fuckat upp min jävla nacke på något sätt och kan knappt sitta för det gör så ont. Så min respons till att jag hade ont var att jag har gnällt hela dagen lång, mitt sällskap must just love me! Dock blev det lite shopping för att lindra smärtan. Både en ny tjocktröja och en trådlös laddnings platta till telefonen. Happy! 
Imorgon kommer jag tillbaka till verkligheten igen. Även om det har vart underbart att bara ha roligt istället för att tänka på livet så måste jag ta tag i saken.  Cross your fingers, xoxo.
Kommentera inlägget här: