Future Corner

day 12

Kategori: Allmänt

Godkväll! Jag kan ju iallafall säga utan att ens ljuga litegrann att jag är världens bästa på att vänta med att göra ett inlägg tills dagen redan har gott. Idag har vart en riktigt rush dag. Jag vaknade tidigt på grund av min jävla nacke som ville ta livet av sig. Sen blev det allt från springa på stan till att handla till att kolla på möbler som jag inte har råd med. Dont worry, just looking. Sen nu på kvällskvisten gick jag ner till lägenhetshusets bastu för att mjuka upp min nacke, vilket inte funkade för fem öre. Jag fattar inte hur någon kan påstå att basta ska vara mysigt och bra för en. Utan tvekan det värsta som finns! Det finns ingen luft, det är barar varmt och sen är det tystare än mina förfäders hemsökta grav. Usch säger jag bara. 
Nu ska jag sätta mig och ta en rom och cola bara för att jag kan (plus att jag inte köpte det själv) för att sedan vara vaken fram tills fem för att ställa om på dygnet. Jag ska jobba natt från onsdag och fram tills måndag, cash is king höll jag på att säga. Det som suger med att cash is king är just att man gör nästan vad som helst för att få in dom, även om jobbet man är på suger och man vantrivs som en fisk i ett rövhål. 
(null)
Jag lovar att jag ska bli bättre på att lägga ut mer innehåll på bloggen. Cross your fingers, xoxo. 

Kommentera inlägget här: