Future Corner

day 3

Kategori: Allmänt

Hellu! För att sumera dagen innan jag ens börjat skriva så måste jag säga att jag faktiskt är ganska nöjd med mina insatser. Jag är extremt förkyld och har egentligen inte haft någon form av ork att ens röra mig, men ändå har jag lyckats. 
Jag har skickat iväg alla mail till studevägledare med både frågor och förklaringar om min situation så nu måste jag väll bara vänta på att det ska bli måndag så jag kanske får någon respons. Det känns faktiskt helt otroligt att jag återigen ska ta tag i min skolgång efter så många misslyckade försök. Att jag äntligen kanske inom nått år kan söka till ett jobb som jag faktiskt skulle gilla att gå till. Fucking amazing. 
Jag vet vad vissa tänker, att bara för att du skulle få gymnasiebetyg kan du inte börja på ett bigshot jobb. Sant, men om folk med gymnasiebetyg skulle sitta i min sits istället så skulle ni bli förvånade över vad få jobb som finns för någon som inte har betyg. Åter igen, stay in school. 
Ikväll blir det kurering på hög nivå med en massa film och te. Riktig myskväll med andra ord. 
Cross your fingers, xoxo.
Kommentera inlägget här: