Future Corner

day 5

Kategori: Allmänt

Godkväll! Denna dag har det inte vart mycket till bloggande. Min första ursäkt är därför jag hittade fel med designen här på bloggen, som nu är fixat. Min andra ursäkt som egentligen är mer relevant är därför mina nördgener knullade mig och jag sträckollade ikapp mig på Riverdale. Nu måste jag alltså vänta i nästan en månad på nästa avsnitt. Visst att det kan vara bra så jag har något annat, mer relevant, att fokusera på. 
Mitt eviga sökande efter vad jag vill studera till och i framtiden jobba med fortsätter. Jag har som sagt kollat på olika frisörutbildningar men, som också sagt, kostar det more money that I can afforde. Därför har jag börjat kolla på olika journalist utbildningar. Efter många funderingar så börjar jag bli mer och mer sugen på något som har med skrivande att göra. Jag menar, enda sedan jag var liten har jag älskat att skriva. Allt från historier till fanfiction till de tiotals bloggar jag har haft genom åren. Så vem vet, kanske det är mitt kall att jag ska sitta och skriva, eller så kan det ha något med min besatthet av Riverdale att göra, what ever.
Det känns skönt att faktiskt bli inspererad, motiverad och få känslan att jag kommer ett steg närmare till någonting. Babysteps. 
Innan jag avslutar detta inlägg så tänkte jag bara tillägga att jag dök upp hos en kompis och med hennes gästfrihet så gjorde hon kaffe åt mig. Så nu blir det att avnjuta en god kopp nygjort kaffe och snacka skit om alla som inte är i samma rum som oss.
Cross your fingers, xoxo.
Kommentera inlägget här: