Future Corner

day 6

Kategori: Allmänt

Goodmorning! Ja vad är detta för dag då? Nu är jag officiellt 24 år gammal och jag vet inte om jag känner någon skillnad. Förutom den olidliga ångesten som uppstår på varje födelsedag jag haft sen jag blev 18 så känns det väll likadant antar jag. 
Inatt innan jag somnade låg jag och funderade på vad jag på mitt liv, mina beslut och min framtid. Det gick allstå från tårar, till ångest och vidare till en motivation som jag aldrig kännt förut. Jag minns när jag blev 21 och fick tanken "Nu jävlar ska jag göra klart gymnasiet. Jag ska fan inte vara 24 och inte ha några betyg!". Well, we all know how that went. Nu i efterhand så inser jag att 24 inte är världens äldsta varelse och jag har fortfarande tid på mig... Who am I kidding, im fucking old. 
Utöver åldersnojan och ångeststormen som skedde inatt så tänkte jag att jag skulle få sova som en bebis. Fuck off, sa min sömn till det. Jag har drömt så sjuka drömmar de senaste nätterna men jag tror att denna dröm slog allt. 
Jag var i norge och på något sätt var mina gamlingar från jobbet på ett boende där, tillsammans med en kompis barn. Helt plötsligt kommer det våger in the size of a skyscraper mot oss och vi blir desperata. Inte att vågorna kommer ta död på oss utan att vi måste hjälpa gamlingarna till sängs. Jag vet inte om min hjärna försöker intala mig skräck eller om jag har blivit arbets skadad.
Men nu ska jag dricka min födelsedagskaffe med lite födelsedags Sex and the City och vänta på att någon ska surprisa mig med en present eller liknande. 
Cross your fingers, xoxo.
(null)
Kommentera inlägget här: