Future Corner

day 8

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Åtta dagar in och ångesten kunde inte vara värre. Jag gillar inte gnälla ut mig över internet men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag kan inte sova. Jag har såna förjävliga mardrömmar så jag inte vet vad jag ska göra. När jag vaknar så snurrar allt runt i huvudet på mig som en fucking torrnado. Allt från utbildningar till Kronofogden till allt annat. Som jag sagt tidigare så vet jag mycket väl om att det bara är mitt fel att jag sitter där jag sitter och att jag inte kan skylla på någon annan. Dock känns det som om oavsätt hur mycket jag försöker så kommer något alltid slå mig i bakhuvudet när jag känner att jag tar ett steg framåt. 
Okej, enough with the whineing hoe! Just nu sitter jag med den största kaffekoppen jag kunde hitta medan jag sitter på soffan och hoppas att något kommer gå sin väg idag. Annars har jag egentligen inga planer alls. Jag tänkte först gå på en promenad bara för att rensa tankarna men jag har ingen lust att bli sedd idag what so ever. Nu blir det att förtära lungorna med en cigarett. 
Cross your fingers, xoxo. And sorry för detta inlägg.
Kommentera inlägget här: