Future Corner

day 9

Kategori: Allmänt

Hellu bitches! Efter gårdagen inte blev vidare bra så hoppas jag för guds skull att denna dag blir bättre, jag menar, it's friday bitches! Idag vaknade jag tidigt efter många explositioner till mardrömmar så jag har faktiskt hunnit med en massa jävla saker. Jag har öppnat alla brev som jag fick från kronofogden och liknande, ringt alla samtal som behövs och det har börjat lösa sig lite. Jag har börjat planera en budget för att kunna betala av alla skulder jag har och hoppas att de högre makterna kommer gilla den också. Det har bara gått 9 days sen jag började med mitt "nya liv" men jag tycker att jag kommit några meter iallafall.
Resten av dagen kommer antagligen bli ganska rolig, hoppas jag. Jag har just gjort en Latte Macchiato, sitter nu i soffan och bara myser. 
Snart ska jag åka till grannstaden för en weekend där. Det känns så otroligt skönt att få komma bort och även om det bara är 10 mil bort så måste man ju älska att få bo på hotell, träffa lite nytt folk och bara ha lite semester ifrån det vardagliga livet, eller hur? Sen med tanke på att i den byhåla jag bor i så finns inte Ikea men i grannstaden finns det säger väll allt. 
Men nu ska jag njuta av min Latte och hoppas att denna dag kan bli en bra dag. Cross your fingers, xoxo.
Kommentera inlägget här: