Future Corner

doomsday with a chance of sun

Kategori: Allmänt

Jag kan börja med att säga att jag vet inte om jag gillade filmen för att den var bra, eller om det var därför Noomi Rapace var med. Det spelar inte så stor roll vad hon gör så blir jag lite mer och mer kär för varje gång jag ser henne. Men som sagt, filmen var riktigt bra! När jag just satte igång den trodde jag att den skulle vara ganska dålig bara därför jag sätt vad andra har skrivit om den och hur hela filmen började. Men efter ett tag in i filmen visade den en helt annan sida. Rekomenderar!
Att bero på reviewing så sa jag tidigare att det var en bra dag. Världen bet mig i rövhålet efter det. Mamma ringde och sa att jag hade fått brev, av kronofogden. Jag har inte öppnat det än och vet inte hur mycket det är på, men det jag vet är att när jag äntligen tycker att jag kommit framåt i livet så är det alltid något som drar mig tillbaka. Jag vet att det är mitt fel att jag sitter där jag sitter, dock har jag mest ångest för att jag var ung och dum för länge. Oh well...
Cross your fingers, xoxo.
Kommentera inlägget här: