Future Corner

feels like we're dreamin

Kategori: Allmänt, music of the day

Ni vet när man blir så fruktansvärt besatt av något så man känner att man blir smått depprimerad när man inte får den dagliga dosen av objektet eller liknande? Inte? Oh fuck then its just me. 
Riverdale. Jag vet inte ens vad jag kan säga om denna serie! Love it verkligen! Och när man för tillfället bor i en byhåla som jag gör så går det ganska snabbt att mata igenom en hel serie på några dagar bara. That sucks, alot. Jag har sätt färdigt på första säsongen och sätt fyra avsnitt på andra, jag började i förrgår... Så jag kände att jag bara får skita i att kolla i några timmar, så allt det roliga inte bara försvinner. Däremot kan jag göra något nått annat, jag kan lyssna på musiken och hoppas på att mitt liv var lika spännande och fucked up som deras. En låt från soundtracket jag blev besatt av var "You belong to me". Fucking amazing song! Cross your fingers, xoxo.

Kommentera inlägget här: