Future Corner

new years eve... and a cup of noodles

Kategori: Allmänt, Movie

Känslan då man sitter i soffan en lördag kväll och börjar fundera på varför man inte gör något roligt. Jag hatar verkligen att vara sjuk för annars skulle jag antagligen sitta på någon bar någonstans och kolla runt vad alla idioter hade för sig. Men varför klaga? 
Jag kom just hem i från en snabbvisit hos en kompis och börjar fundera på vad man ska hitta på. Innan jag ens hade tänkt färdigt hade jag redan satt igång te vatten och valt vilken film jag ska kolla på. En av mina absoluta favoritfilmer, Sex and the City. Jag har utan att överdriva sätt den säkert 100 gånger och jag blir aldrig less på den. Detta kommer med andra ord bli en, som jag skrev tidigare, en riktig myskväll. 
Cross your fingers, xoxo. 
Kommentera inlägget här: